
«Որքանո՞վ են լավ բիզնեսի եկամուտները» հարցի պատասխանը. կախված է տարբեր գործոններից, բիզնեսի տեսակը, դրա արդյունաբերությունը, չափը, գտնվելու վայրը և կառավարման գործելակերպը: Որոշ բիզնեսներ ավելի շահութաբեր են, քան մյուսները՝ տարբեր պատճառներով, ինչպիսիք են վաճառքի յուրահատուկ առաջարկ ունենալը, արդյունավետ գործառնությունները, ցածր ծախսերը կամ հաճախորդի մեծ պահանջարկը: Ընդհանուր առմամբ, բիզնեսի եկամուտների որակը կարելի է գնահատել ժամանակի ընթացքում բիզնեսի եկամտաբերությունը, աճը և կայունությունը չափելով:
«Ինչպե՞ս կարող եմ մեծացնել իմ եկամուտը»–դա անելու մի քանի եղանակ կա.
Մեծացնել եկամուտը–Եկամուտը մեծացնելու ուղիներից մեկը եկամուտների ավելացումն է՝ ընդլայնելով հաճախորդների բազան, բարձրացնելով ապրանքների կամ ծառայությունների գները կամ ավելացնելով նոր առաջարկներ:
Նվազեցնել ծախսերը–Եկամուտն ավելացնելու մեկ այլ միջոց է ծախսերը նվազեցնելը՝ մատակարարների հետ ավելի լավ գործարքներ կնքելով, գործառնական արդյունավետությունը բարելավելով կամ ավելորդ ծախսերը կրճատելով:
Բարելավել արտադրողականությունը–Արտադրողականության բարձրացումը կարող է օգնել բիզնեսին նույն ռեսուրսներով ավելի շատ արտադրել, ինչը կարող է հանգեցնել շահույթի ավելացման: Դրան կարելի է հասնել վերապատրաստման, տեխնոլոգիաների և ավտոմատացման մեջ ներդրումներ կատարելով:
Կենտրոնացեք հաճախորդների բավարարվածության վրա–Գոհունակ հաճախորդներն ավելի հավանական է, որ վերադառնան և բիզնեսը խորհուրդ տան ուրիշներին, ինչը կհանգեցնի եկամուտների ավելացմանը: Հետևաբար, կարևոր է առաջնահերթություն տալ հաճախորդների գոհունակությանը` մատուցելով գերազանց հաճախորդների սպասարկում, առաջարկելով բարձրորակ ապրանքներ կամ ծառայություններ և անհապաղ անդրադառնալով հաճախորդների բողոքներին:
Դիվերսիֆիկացնել եկամուտների հոսքերը–Եկամուտների հոսքերի դիվերսիֆիկացումը՝ առաջարկելով լրացուցիչ ապրանքներ կամ ծառայություններ, ընդլայնվելով դեպի նոր շուկաներ կամ ներդրումներ կատարել այլ բիզնեսներում, կարող է օգնել մեծացնել եկամուտը և նվազեցնել ռիսկը:
Միայն դառնալով bibble.am–ի գործընկեր՝նրանք հնարավորություն են ստանում վաճառել ապրանքը կամ ծառայությունը՝ առանց տարածքային ծախսերի, նշանակալի ներդրումների, միջնորդավճարների կամ ռիսկերի:
Դուք կապ եք հաստատում պոտենցիալ գնորդի հետ Ձեր աշխատակցի անմիջական աշխատանքի շնորհիվ։
Մինչ դուք մտածում եք, Ձեր մրցակիցները գրանցվում և վաճառք են իրականացնում:
Գրանցվելով՝ ծանոթանում եք նաև մրցակիցների առաջարկներին, որոնց հիման վրա կարող եք մշակել նոր առաջարկներ։
Սա հիանալի հնարավորություն է նվազագույն ներդրումներով նոր ֆինանսական հոսքեր ձեռք բերելու համար։
Ընդհանուր առմամբ, եկամուտների ավելացումը պահանջում է ռազմավարական պլանավորման, գործառնական արդյունավետության և հաճախորդների բավարարվածության համադրություն: Կենտրոնանալով այս ոլորտների վրա և շարունակաբար կատարելագործվելով՝ բիզնեսը կարող է ժամանակի ընթացքում ավելացնել իր եկամուտը: